*본 이미지의 모델은 실제 판매 바이크와 다를 수 있습니다.

"Edition 40 Years GS"의 F 750 GS

전설적인 역사의 순간에 함께하십시오.

80년대에 시작된 GS 시리즈의 성공 스토리: 이때부터 이미 시리즈는 모두의 호기심과 무한한 모험심의 상징이 되었습니다. "Edition 40 Years GS" 통해 드러나는 F 750 GS 생동감: GS 역사를 보여주는 오마쥬로서 모델에는 전설적인 R 100 GS만의 블랙-옐로우 컬러가 적용되었습니다. 당시와 마찬가지로 오늘날에도 파워풀한 GS 플라이라인이 자신의 면모를 드러냅니다. Pro 라이딩 모드와 DTC 같은 F 750 GS 기술 기능이 정제된 드라이빙 퍼포먼스를 보여줍니다. 이상 거칠 것이 없는 모험을 위해: 귀하만의 역사를 써내려가십시오. 커뮤니티의 일원이 되어 #SpiritofGS 길을 걸으십시오.

"Edition 40 Years GS" 하이라이트

기념 모델을 위한 특별한 디자인: "범블비"라는 별명을 가진 R 100 GS 디자인을 따른, 블랙-옐로우 디자인이 모두를 만족시킵니다. 특별한 디자인 요소가 전설적인 디자인이 모두의 시선을 사로잡아 40 GS 히스토리의 영광이 머신에게서 다시 살아나도록 합니다.

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40 Years GS lettering in yellow
We see the 40 Years GS lettering in yellow.
High-quality Brembo brake system
We see the black Brembo brake system.
Legendary black-yellow look
We see the black-yellow colour scheme in three-quarter view.
Hand guard in yellow as visual highlight
We see the yellow hand guard.
Striking GS lettering on the seat
We see the yellow GS sticker on the saddle.
GS radiator cover
We see the radiator cover with GS logo in detail.
Black rims
We see the black rim.
Seat in black-yellow
We see the seat in black-yellow.

F 750 GS – 항상 탁월한 베이스

F 750 GS – 항상 탁월한 베이스

외관은 "Edition 40 Years GS"로서, 내부는 완벽한 F 750 GS로서 광범위한 기술 기능을 통해 귀하가 떠나는 모험의 멋진 동반자가 됩니다. Dynamic Traction Control(DTC), ABS Pro 주행 모드 Pro 어떠한 상황에서도 안전한 핸들링을 보장합니다. 강력한 2기통 직렬 엔진은 필요한 파워를 제공합니다. F 750 GS 다양한 기능과 버전에 대해 자세히 알아보십시오.

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지난 40년 동안 모험과 함께한 파워 유닛

아프리카에서 중앙 아시아에 이르기까지: GS 지난 40 동안 세계를 달려왔습니다. 어떠한 지형이나 도로도 문제 없이 주행하는 Motorrad - 강력한 파워로 주행 모든 장애물을 극복합니다. GS 투어 Enduro 선구자입니다.

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1980
R 80 G/S의 첫 번째 GS 모델 출시
6
GS 세대의 다양한 모델 버전
40
GS의 전설과 함께 한 특별한 지난 40년
1.2
현재까지 120 만 개 이상의 GS 모델이 제조되었습니다.

GS 지난 40 동안 모험과 미지에 대한 호기심, 그리고 #SpiritofGS 모토로 하나가 되어 모든 주행 거리를 라이딩해온 하나의 커뮤니티를 의미합니다. 1980 R 80 G/S로부터 시작된 성공 스토리: 순식간에 도로와 오프로드에서 마주하는 모든 도전을 극복할 있는, 모두의 사랑을 받는 바이크가 되었습니다.

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오프로드 스포츠에서 도로에서의 주행까지

1978 to 1980:

In 1978, BMW Motorrad attracted attention with a predecessor to the first GS: The GS 80 takes in two gold medals at the International Six Days Enduro. The bike had been developed by an in-house team of developers without an official order. But its success proved the engineers and mechanics right: Their bike made it truly enjoyable to ride both off-road and on-road. It was released to the market in 1980 under a slightly different name, the BMW R 80 G/S.

영광이 시작되다

1980 to 1987:

With the GS, BMW Motorrad created the perfect synthesis of off-road and on-road driving: Regardless of surface type, riders have control over their bikes in every situation while also enjoying maximum comfort on long routes. The highlight is the monolever single swingarm, which is the first to be installed on a motorcycle worldwide. This reduces the weight and enables the rear wheel to be changed quickly. With the R 80 G/S, BMW Motorrad created the segment for large, comfortable dual-sport motorcycles – a segment that it still dominates today.

GS 모두를 매료시키다: 더 커진 배기량, 더 강력해진 파워

1987 to 1996:

The new top model, the R 100 GS, focuses on a lot of displacement: it is the most powerful and fastest enduro on the market. The paralever dual-pivot swingarm on the rear wheel ensures effortless handling off-road and on-road. With its striking black-yellow paint, it is known as “Bumblebee”. The colour is still hugely popular among fans today and decorates this year's special edition “40 Years GS” model.

투어 Enduro가 여는 새로운 단원

1994 to 2003:

The GS is on its way to being an icon while continuously changing: In 1994, the first enduro with a four-valve boxer engine appears with the R 1100 GS. The bike is popular because it handles well off road and performs perfectly on long tours. In 1999, the R 1150 GS follows in its footsteps. The concept is purposefully further developed with touring in mind and, in 2002, adapted even more to the needs of long-distance travellers with the R 1150 GS Adventure – the Adventure series is born.

1기통에서 2기통으로

2000 to 2008:

The very popular and novice-friendly “Funduro” models, the F 650 and F 650 ST, have their engines reworked at the beginning of the new millennium. Thanks to the water-cooled single-cylinder unit, F 650 GS and F 650 GS Dakar riders have enough drive for everyday riding as well as that typical enduro feeling. In 2008, the F 650 GS and F 800 GS, both completely redesigned enduro models, are equipped with a liquid-cooled two-cylinder in-line engine. This means pure adventure, even in the mid-range segment.

공냉식에서 수냉식 복서 엔진으로

2004 to 2017:

In 2004 BMW Motorrad re-released the R 1200 GS. The bike is given more displacement, power, and torque, making it even more dynamic on any terrain while weighing 30 kilograms less at the same time. A new era begins almost ten years later, when BMW Motorrad engineers equip the R 1200 GS with a water-cooled boxer engine – something that had never been done before. The bike also has a semi-active suspension with Dynamic ESA (electronic suspension adjustment), which takes handling and riding comfort to a new level.

더욱 강력해진 GS

In the following years, BMW Motorrad continued to build on the GS legend. The popular R 1250 GS appears with a redeveloped two-cylinder boxer engine: Thanks to its variable BMW ShiftCam camshaft control, it provides more power in all speed ranges and makes the GS even more effortless. In addition, the mid-range F 750 GS and F 850 GS models undergo constant development and make riding more enjoyable with their larger displacement and modified chassis.

3 years warranty

Ride on & on & on. We`re giving you an extra year. 

Now there's a 3-year warranty on all motorcycles. 

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#spiritofgs

지난 40 동안 #SpiritofGS 통해 세계에서 점점 많은 바이크 운전자가 하나의 커뮤니티를 이루어 왔습니다. 바로 출발하여, 새로운 모험을 경험하고, 미지의 것을 발견하다 - 이를 통해 새로운 역사를 내려가고 있습니다. GS 커뮤니티를 통해 새로운 것을 경험하고자 하는 영감을 받아보십시오. #SpiritofGS 경험하십시오.

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GS 커뮤니티의 모험을 경험하다

"Adventures of a Lifetime" 시리즈를 통해 GS 함께하는 흥미진진한 모험에 나서십시오.

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#SpiritofGS에 대한 상세 정보

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