F 850 GS의 “Edition 40 Years GS”
BMW GS는 아이콘이자 선구자입니다. 지난 40년 동안 이 모델에서 다양성이 비교할 수 없은 라이딩 퍼포먼스가 하나가 됩니다. 이를 기념하여 F 850 GS “Edition 40 Years GS” 모델을 선보입니다. 이 모델의 블랙 옐로우 룩(LOOK)은 전설적인 R 100 GS의 디자인을 따르고 있으며, 40년 GS 히스토리의 영광이 머신에게서 다시 살아나도록 합니다. 특별한 플라이 라인은 GS의 유전자를 보여줍니다. 확대된 주행 모드 Pro 등과 같은 기술 기능 덕분에 이 모델은 어떠한 구간이라도 정밀하고 역동적으로 극복합니다. 일반도로 또는 오프로드 - 모든 구간에서 #SpiritofGS를 경험하십시오.
“Edition 40 Years GS” 하이라이트
기념 모델을 위한 특별한 디자인: "범블비"라는 별명을 가진 R 100 GS의 디자인을 따른, 블랙-옐로우 디자인이 모두를 만족시킵니다. 특별한 디자인 요소가 전설적인 디자인이 모두의 시선을 사로잡아 40년 GS 히스토리의 영광이 머신에게서 다시 살아나도록 합니다.
























F 850 GS – 항상 탁월한 베이스
F 850 GS – 항상 탁월한 베이스
외관은 “Edition 40 Years GS”, 그 가슴은 완벽한 F 850 GS: 첨단 기술 기능을 통해 뚜렷한 드라이빙 퍼포먼스를 느낄 수 있을 뿐만 아니라 모두가 발걸음을 되돌리는 그 자리에서 더 멀리 떠날 수 있습니다. 21인치 앞바퀴 타이어와 포괄적인 시리즈 사양이 귀하를 기다리는 모든 트랙에서 안전을 보장합니다. GS 모델과 함께라면 어떠한 도전도 문제없습니다. F 850 GS 모델의 다양한 기능과 버전에 대한 모든 것을 알아보십시오.
지난 40년 동안 모험과 함께한 파워 유닛
아프리카에서 중앙아시아까지: GS 모델은 지난 40년 간 전 세계 곳곳에서 달려왔습니다. 어떠한 지형이나 도로도 문제 없이 주행하는 Motorrad - 강력한 파워로 주행 중 모든 장애물을 극복합니다. GS는 투어 Enduro의 선구자입니다.
GS 모델의 시작은 랠리 스포츠에 있으며, 이미 그 모습에서 바로 확인할 수 있습니다. 첫 번째 프로토 타입은 오프로드 서킷에서 성공적인 성과를 이룬 후 1980년 R 80 G/S 일반도로 모델로 선을 보이게 됩니다. 이 모델은 전 세계 최초의 대형 투어링 Enduro 모델이었습니다. 지난 40년 간 이 모델은 다른 이들이 발걸음을 돌리는 그 자리에서 더 멀리 떠날 수 있었으며, 그 어떤 장애물도 이를 막을 수 없었습니다.
1978 to 1980:
In 1978, BMW Motorrad attracted attention with a predecessor to the first GS: The GS 80 takes in two gold medals at the International Six Days Enduro. The bike had been developed by an in-house team of developers without an official order. But its success proved the engineers and mechanics right: Their bike made it truly enjoyable to ride both off-road and on-road. It was released to the market in 1980 under a slightly different name, the BMW R 80 G/S.
1980 to 1987:
With the GS, BMW Motorrad created the perfect synthesis of off-road and on-road driving: Regardless of surface type, riders have control over their bikes in every situation while also enjoying maximum comfort on long routes. The highlight is the monolever single-sided swinging arm, which is the first to be installed on a motorcycle worldwide. This reduces the weight and enables the rear wheel to be changed quickly. With the R 80 G/S, BMW Motorrad created the segment for large, comfortable dual-sport motorcycles – a segment that it still dominates today.
1987 to 1996:
The new top model, the R 100 GS, focuses on a lot of displacement: it is the most powerful and fastest enduro on the market. The paralever dual-pivot swinging arm on the rear wheel ensures effortless handling off-road and on-road. With its striking black-yellow paint, it is known as “Bumblebee”. The colour is still hugely popular among fans today and decorates this year's special edition “40 Years GS” model.
1994 to 2003:
The GS is on its way to being an icon while continuously changing: In 1994, the first enduro with a four-valve boxer engine appears with the R 1100 GS. The bike is popular because it handles well off road and performs perfectly on long tours. The concept is purposefully further developed with touring in mind and, in 2002, adapted even more to the needs of long-distance travellers with the R 1150 GS Adventure – the Adventure series is born.
2000 to 2008:
The very popular and novice-friendly “Funduro” models, the F 650 and F 650 ST, have their engines reworked at the beginning of the new millennium. Thanks to the water-cooled single-cylinder unit, F 650 GS and F 650 GS Dakar riders have enough drive for everyday riding as well as that typical enduro feeling. In 2008, the F 650 GS and F 800 GS, both completely redesigned enduro models, are equipped with a liquid-cooled two-cylinder in-line engine. This means pure adventure, even in the mid-range segment.
2004 to 2017:
In 2004 BMW Motorrad re-released the R 1200 GS. The bike is given more displacement, power, and torque, making it even more dynamic on any terrain while weighing 30 kilograms less at the same time. A new era begins almost ten years later, when BMW Motorrad engineers equip the R 1200 GS with a water-cooled boxer engine – something that had never been done before. The bike also has a semi-active suspension with Dynamic ESA (electronic suspension adjustment), which takes handling and riding comfort to a new level.
In the following years, BMW Motorrad continued to build on the GS legend. The popular R 1250 GS appears with a redeveloped two-cylinder boxer engine: Thanks to its variable BMW ShiftCam camshaft control, it provides more power in all speed ranges and makes the GS even more effortless. In addition, the mid-range F 750 GS and F 850 GS models undergo constant development and make riding more enjoyable with their larger displacement and modified chassis.
3년 보증
#spiritofgs
지난 40년 동안 #SpiritofGS를 통해 전 세계에서 점점 더 많은 바이크 운전자가 하나의 커뮤니티를 이루어 왔습니다. 바로 출발하여, 새로운 모험을 경험하고, 미지의 것을 발견하다 - 이를 통해 새로운 역사를 써 내려가고 있습니다. GS 커뮤니티를 통해 새로운 것을 경험하고자 하는 영감을 받아보십시오. #SpiritofGS를 경험하십시오.
GS 커뮤니티의 모험을 경험하다
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