*본 이미지의 모델은 실제 판매 바이크와 다를 수 있습니다.

“Edition 40 Years GS”의 G 310 GS

전설적인 디자인과 함께 하는 드라이빙 퍼포먼스

지난 40 동안 BMW GS에서 다양함과 한계를 넘어서는 모험심이 하나를 이룹니다. 특별한 바이크를 올해 “Edition 40 Years GS” G 310 GS 모델로 기념합니다. 전설적인 R 100 GS 블랙-옐로우 디자인을 통해 GS 역사가 다시 한번 되살아납니다: 즉흥적이고 가벼운, 그리고 전형적인 GS Flyline 적용된 모델을 만나보십시오. Ride by Wire 사양이 도심과 도심을 넘어서는 이상의 당당함을 보여줍니다. 바이크에서 전진하는 순간 라이딩의 즐거움을 느껴보십시오. 가속 핸들을 처음 돌리는 순간 이미 드라이빙 퍼포먼스가 시작됩니다. - 킬로미터에서 #SpiritOfGS 느껴보십시오.

“Edition 40 Years GS” 하이라이트

기념 모델을 위한 특별한 디자인: “범블비"라는 별명을 가진 R 100 GS 디자인을 따른, 블랙-옐로우 디자인이 모두를 만족시킵니다. 특별한 디자인 요소가 전설적인 디자인이 모두의 시선을 사로잡아 40 GS 히스토리의 영광이 머신에게서 다시 살아나도록 합니다.

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40 Years GS lettering in striking yellow
We see a close-up of the yellow 40 Years GS sticker.
Swinging arm, chain guard and footrest in black
We see the swinging arm, chain guard and footrest of the G 310 GS in side view.
Typical GS Flyline in yellow and black look
We see the side view of the front with a focus on the black and yellow paintwork.
Black tank and handlebars
We see the tank and handlebars of the G 310 GS from diagonally above in detail.
Black windscreen
We see the side view of the front of the G 310 GS with a focus on the black tinted windscreen.
Engine block in black
We see the completely black engine block with G 310 lettering.
Tapes in striking yellow
We see the GS lettering and the tape design on the black tank.
Black rims
We see a detailed section of the black rims of the G 310 GS.

G 310 GS – 항상 탁월한 베이스

겉모습은 “Edition 40 Years GS”, 속모습은 G 310 GS 자체: 현대적인 기슬 기능과 편안한 GS 인체공학이 귀하를 목적지까지 편안하게 인도합니다. 조정 가능한 클러치 레버와 브레이크 레버가 이제 귀하만의 니즈에 어울립니다. G 310 GS 모델의 다양한 기능과 버전에 대한 모든 것을 알아보십시오.

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지난 40년 동안 모험과 함께한 파워 유닛

아프리카에서 중앙아시아까지, 북극에서 남극까지: GS 모델은 지난 40 세계 곳곳에서 달려왔습니다. 어떠한 지형이나 도로도 문제 없이 주행하는 바이크 - 강력한 파워로 주행 모든 장애물을 극복합니다. GS 투어 Enduro 선구자입니다.

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1980
R 80 G/S의 첫 번째 GS 모델 출시
6
GS 세대의 다양한 모델 버전
40
GS의 전설과 함께한 특별한 지난 시간
1.2
지금까지 1.2대 이상 제조된 GS 모델

지난 40 동안 GS 모델은 자발적인 발랄함, 일상으로부터의 탈출, 그리고 킬로미터를 #SpiritOfGS 채워가는 특별한 커뮤니티를 대표합니다. 1980 R 80 G/S로부터 시작된 성공 스토리: 순식간에 도로와 오프로드에서 마주하는 모든 도전을 극복할 있는, 모두의 사랑을 받는 바이크가 되었습니다.

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오프로드 스포츠에서 도로에서의 주행까지

1978 to 1980:

In 1978, BMW Motorrad attracted attention with a predecessor to the first GS: The GS 80 takes in two gold medals at the International Six Days Enduro. The bike had been developed by an in-house team of developers without an official order. But its success proved the engineers and mechanics right: Their bike made it truly enjoyable to ride both off-road and on-road. It was released to the market in 1980 under a slightly different name, the BMW R 80 G/S.

영광이 시작되다

1980 to 1987:

With the GS, BMW Motorrad created the perfect synthesis of off-road and on-road driving: Regardless of surface type, riders have control over their bikes in every situation while also enjoying maximum comfort on long routes. The highlight is the monolever single-sided swinging arm, which is the first to be installed on a motorcycle worldwide. This reduces the weight and enables the rear wheel to be changed quickly. With the R 80 G/S, BMW Motorrad created the segment for large, comfortable dual-sport motorcycles – a segment that it still dominates today.

GS 모두를 매료시키다: 더 커진 배기량, 더 강력해진 파워

1987 to 1996:

The new top model, the R 100 GS, focuses on a lot of displacement: it is the most powerful and fastest enduro on the market. The paralever dual-pivot swinging arm on the rear wheel ensures effortless handling off-road and on-road. With its striking black-yellow paint, it is known as “Bumblebee”. The colour is still hugely popular among fans today and decorates this year's special edition “40 Years GS” model.

투어 Enduro가 여는 새로운 단원

1994 to 2003:

The GS is on its way to being an icon while continuously changing: In 1994, the first enduro with a four-valve boxer engine appears with the R 1100 GS. The bike is popular because it handles well off road and performs perfectly on long tours. In 1999, the R 1150 GS follows in its footsteps. The concept is purposefully further developed with touring in mind and, in 2002, adapted even more to the needs of long-distance travellers with the R 1150 GS Adventure – the Adventure series is born.

1기통에서 2기통으로

2000 to 2008:

The very popular and novice-friendly “Funduro” models, the F 650 and F 650 ST, have their engines reworked at the beginning of the new millennium. Thanks to the water-cooled single-cylinder unit, F 650 GS and F 650 GS Dakar riders have enough drive for everyday riding as well as that typical enduro feeling. In 2008, the F 650 GS and F 800 GS, both completely redesigned enduro models, are equipped with a liquid-cooled two-cylinder in-line engine. The means pure adventure, even in the mid-range segment.

공냉식에서 수냉식 복서 엔진으로

2004 to 2017:

In 2004 BMW Motorrad re-released the R 1200 GS. The bike is given more displacement, power, and torque, making it even more dynamic on any terrain while weighing 30 kilograms less at the same time. A new era begins almost ten years later, when BMW Motorrad engineers equip the R 1200 GS with a water-cooled boxer engine – something that had never been done before. The bike also has a semi-active suspension with Dynamic ESA (electronic suspension adjustment), which takes handling and riding comfort to a new level.

더욱 강력해진 GS

그 이후로도 BMW Motorrad에서 GS의 전설은 계속 이어져왔습니다. 더욱 개발된 2기통 복서 엔진이 장착된 R 1250 GS 모델: BMW ShiftCam의 가변식 캠 샤프트 타이밍 덕분에 모든 회전속도 범위에서 더 강력한 파워를 발휘할 수 있어서 GS는 더 당당한 성능을 과시할 수 있게 됩니다. 또한 중급 모델인 F 750 GS 및 F 850 GS 역시 지속적으로 계속 발전되어 더 커진 배기량과 변경된 서스펜션을 통해 더욱 탁월한 드라이빙 퍼포먼스를 제공합니다.

3년 보증

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이제부터 모든 오토바이에 3년 보증을 제공합니다.

자세히 알아보기

#spiritofgs

지난 40년 동안 #SpiritOfGS를 통해 전 세계에서 점점 더 많은 바이크 운전자가 하나의 커뮤니티를 이루어 왔습니다. 바로 출발하여, 새로운 모험을 경험하고, 미지의 것을 발견하다 - 이를 통해 새로운 역사를 써 내려가고 있습니다. GS 커뮤니티를 통해 새로운 것을 경험하고자 하는 영감을 받아보십시오. #SpiritOfGS를 경험하십시오.

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GS 커뮤니티의 모험을 경험하다

"Adventures of a Lifetime" 시리즈를 통해 GS 함께하는 흥미진진한 모험에 나서십시오.

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#SpiritOfGS에 대한 상세 정보

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